venres, 26 de decembro de 2014

Novo Blog

Escribo este post para anunciar a apertura pola miña parte dun blog mais personal, así como este está dedicado totalmente á miña labor con OpenERP (agora Odoo)  decidín crear un no cal trate todos os temas aos que me adico. Entre eles por supuesto está o tema dos sistemas de xestión de recursos empresariais, que tanto esfuerzo me  levou e que nunca mellor dito tantos recursos en canto a tempo me implicaron. Sen embargo tal y como xa teño dito nalgunha  ocasión e esa fue la razón de ser do meu propio proxecto fin de carreira, para min un ERP no é mais ca  pequena parte de algo mais grande que é o camiño hacia a sosteniblidade dunha institución ou empresa e por tanto e para non desvirtuar este blog e polo respeto que lle teño  decididín crear o outro.



Pódese accder a través do seguinte enlace http://novooa.blogspot.com

Ningún comentario:

Publicar un comentario