xoves, 28 de agosto de 2014

Implantar un ERP



Este é o primeiro post do blog e vou a adicalo a dar unha breve explicación dos pasos fundamentais  a seguir á hora de implantar un ERP que aborden la problemática da tecnoloxía dacordo ás necesidades da mesma. Hai que aclarar que no existe un método común para implantalo, xa que cada situación variará dependendo dos obxectivos, da empresa, do sector ou das personas que vaian a utilizalo.

Son pasos moi básicos.Previamente podería incluirse a parte comercial de vender o ERP e a de organizar coa empresa a dedicación do persoal das diferentes partes da mesma.

Análise.
 É primeiro paso e trátase da investigación necesaria para entender os aspectos implicados na xestión. Nesta etapa débese definir a situación actual na interacción cos asociados, estudantes, servizos, procesos, comunicación, etc. así como a súa relación cos distintos departamentos da organización, as ferramentas tecnolóxicas que se utilizan para ditas interacións e a estratexia de planificación que se desexa desenvolver.
Despois de realizar esta investigación débense definir as pautas sobre as que funcionará o ERP e estas abordarán temas como a estratexia a seguir nas distintas interaccións empresa/ferramienta, necesidades de interacción do ERP con outras ferramentas e os los condicionantes do proxecto de implementación como obxectivos, infraestructura necesaria, indicadores a medir, responsables, etc.

Deseño.
 É o proceso mediante o que se definen as características que tendrá o ERP e os objetivos que deberá cumplir tanto técnicos como funcionais. Nesta etapa diseñáronse as bases de datos, os módulos básicos de OpenERP a utilizar e los propios que haberá que crear e las modificaciones gráficas que puideran resultar pertinentes.

Desenvolvemento.
Trátase da programación dos módulos propios que se deseñaron, incluíndo todas as probas que se levan a cabo para obter os obxectos tal e como se tiña previsto.

Implementación.
Despois de realizar a investigación e o deseño das características do ERP procédese á implementación da tecnoloxía. Trátase de algo moito mais complexo que na implementación de calquer outro tipo de software, xa que os resultados do mesmo no se obteñen ao momento e o proceso de adaptación sole ser lento. Por iso, nesta fase, vólvese moi importante o proceso de comunicación e formación para que toda a organización se conciencie da importancia do seu uso e da responsabilidade de todos os departamentos na súa utilización.

Posta en marcha.
Despois de cumplir os pasos anteriores a institución debe comezar a utilizar a nueva tecnoloxía. Para elo, surxirán inconvintes polo que se debe monitorizar o seu  desenrolo e solventar os posibles errores que se atopen no camiño.
Algo moi importante a ter en conta é que estas etapas lévanse a cabo na mayoría casos á vez. Como o coñecimiento na propia empresa aumenta co tempo, mentras se está deseñando un módulo estanse analizando outras partes. Ademais durante a implementación o normal é que se corrixan pequenos detalles, ou ben aqueles que na teoría quedan ben pero á hora de levarlos á la práctica non resultan efectivos, ou con suxerencias dos usuarios que axudan a melloralo, polo que en consecuencia se establece un periodo de probas.

Ningún comentario:

Publicar un comentario